מוקד שירות כלל פנסיה וגמל זמין לפניות הציבור

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מוקד שירות כלל פנסיה וגמל לפניות הציבור

מוקד שירות כלל פנסיה וגמל לפניות הציבורכלל פנסיה גמל בע"מ (בעבר נקראה מיטבית – עתודות חברה לניהול קרנות פנסיה בע"מ) התאגדה לקראת סוף שנת 1995 על מנת לנהל את קרן כללית חדשה ואת מיטבית קרן פנסיה חדשה.

נכון להיום, החברה נמצאת בבעלות מלאה של כלל חברה לביטוח בע"מ, חברת בת של כלל החזקות (כלל החזקות עסקי ביטוח בע"מ).

בשנת 2010 ניתן צו מיזוג שקבע כי חברת כלל גמל תתמזג לתוך החברה ולאחר המיזוג החלה כלל פנסיה וגמל בע"מ לנהל קרנות השתלמות, קופות גמל לא משלמות לקצבה, קופות גמל הוניות וקרן פנסיה חדשה כללית.

סך הכול החברה מנהלת נכסים בהיקף העומד על חמישים וחמישה מיליארד ₪ עבור יותר ממיליון עמיתים מקרב החברות המובילות והגדולות במשק הישראלי וכן עבור עמיתים עצמאים רבים מאוד.

קרן פנסיה "כלל פנסיה": התאמה לצרכים האישיים של הלקוח

קרן הפנסיה "כלל פנסיה" היא קרן פנסיה מקיפה בהתאמה אישית המאפשרת לבצע התאמה אופטימאלית בין אופי ומהות החיסכון לבין הצרכים האישיים של הלקוח. הקרן מיועדת עבור שכירים ועצמאים כאחד המעוניינים בהכנסה חודשית באופן שוטף למשך כל החיים עם הפרישה לגמלאות ובנוסף ליהנות גם כן מהגנה ביטוחית במקרה של אובדן כושר עבודה והעברה של פנסיית שארים במקרה של מוות בטרם עת.

הקרן מקנה פנסיית זקנה, פנסיית נכות ופנסיית שארים ומתאפיינת בגמישות רבה מאוד. כך לדוגמה עמית שאין לו בת זוג או ילדים מתחת לגיל 21, יכול לצורך העניין להגדיל בצורה משמעותית ביותר את פנסיית הזקנה על ידי ויתור על הכיסוי הביטוחי לשאירים. בדיוק באותו האופן, באפשרותו לבטח רק את ילדיו תוך ויתור על הכיסוי לשאירים לבת הזוג.

קרן פנסיה "כלל פנסיה משלימה": לעתיד כלכלי בטוח

קרן הפנסיה "כלל פנסיה משלימה" היא קרן פנסיה מבית "כלל פנסיה וגמל" המקנה פתרון פנסיוני לאוכלוסייה המעוניינת ברכישה של פנסיה עתידית באמצעות הפקדה של סכום חד פעמי ללא תקרת הפקדות, המאפשרת ליצור בסיס כלכלי רחב יותר בעת הפרישה.

הקרן מתאימה לדוגמה לאוכלוסייה מבוגרת יחסית, שעשויה להגיע למצב שבו לא תוכל לחסוך סכום ראוי עקב מגבלת ההפקדות החודשיות בקרן פנסיה מקיפה ועקב ההצטרפות המאוחרת לקרן. בנוסף, הקרן יכולה להתאים לשכירים הנהנים משכר גבוה במיוחד, המעוניינים שיתרת שכרם תיועד לחיסכון בקופת גמל משלמת לקצבה.

גם אנשים בגיל הפרישה, המעוניינים לרכוש פנסיה לכל החיים באופן מידי באמצעות הפקדה של סכום באופן חד פעמי, מוזמנים להגדיל את זכויותיהם הפנסיוניות.

פרטי התקשרות

צוות שירות הלקוחות העוסק בנושאים הקשורים לפנסיה, גמל והשתלמות זמין עבורכם בימים ראשון עד חמישי בין השעה שמונה בבוקר ועד השעה ארבע אחרי הצהריים בטלפון מספר 03-7111110 או בטלפון מספר 5654*.

מספר הפקס של שירות הלקוחות הוא 077-6383190.

ראו גם:

מוקדי השירות של חברת הראל פנסיה

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו