איילון פנסיה וגמל – מוקד שירות לקוחות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

איילון פנסיה וגמל

איילון פנסיה וגמלחברת איילון פנסיה וגמל בע"מ מנהלת קרנות השתלמות, קופות גמל וקרנות פנסיה.

נציגי החברה והנהלתה מחוייבים להענקת שירות איכותי, מסור ואדיב ללקוחותיה הרבים, ומאפשרים לעמיתים להשקיע את כספי החיסכון במגוון רחב ביותר של אפיקי השקעה, לרבות מסלולים כשרים לפי ההלכה היהודית.

איילון פסגה: מגוון מסלולי השקעות

איילון פסגה היא קרן פנסיה מקיפה מסוג תשואה שהוקמה בשנת 1995. שלושים אחוז מנכסי הקרן מושקעים באגרות חוב ממשלתיות המבטיחות לעמיתים תשואה בשיעור של 4.86 אחוזים בצמוד למדד ואילו שאר הכספים מנוהלים באמצעות בתי ההשקעות החשובים והמובילים בשוק כשבין היתר מדובר באיילון פתרונות פיננסיים.

כל עמית בקרן מוזמן לבחור מתוך מגוון רחב של מסלולי השקעות. המעבר בין המסלולים השונים מתאפשר ללא עלות כשכל שעל העמית לעשות על מנת לעבור ממסלול אחד לאחר הוא לחתום על טופס בקשה ותו לא.

איילון פסגה כללית: אפשרויות הגדלת חסכונות

קרן איילון פסגה כללית היא קרן פנסיה כללית. קרן זו היא מסוג תשואה ומאפשרת לחסוך אך ורק למסלול זקנה. גובה ההפקדות לקרן זו אינו מוגבל ולעמיתי הקרן עומדת הזכות לבצע הפקדות חד פעמיות לפי הצורך במטרה להגדיל את החיסכון במידת האפשר. להלן היתרונות המרכזיים של איילון פסגה כללית על קצה המזלג:

פנסיית זקנה מוגדלת עבור עמיתים הנהנים משכר גבוה – עמית שניצל את מלוא תקרת ההפרשה לקרן פנסיה מקיפה ומעוניין בכל זאת להגדיל את פנסיית הזקנה שהוא צפוי לקבל עם הפרישה לגמלאות, ימצא את הפתרון האולטימטיבי באיילון פסגה כללית.

הפקדה של סכומים באופן חד פעמי – בניגוד לקרנות הרגילות, איילון פסגה כללית רשאית לקבל סכומים חד פעמיים ולשלם כנגדם פנסיית זקנה. פתרון זה נחשב לאופטימאלי במצבים הבאים: פרישה מוקדמת, הגדלת פנסיית הזקנה לעמיתים שהחלו להפריש כספים לחיסכון בגיל מאוחר יחסית והפקדה של כספים נזילים של קופות גמל.

המסלולים המוצעים לעמיתים

לעמיתים של קרן הפנסיה פסגה מוצעים שישה מסלולים שונים להלן:

מסלול בסיסי – פיצוי מאוזן לפנסיית שאירים ונכות המיועד עבור לקוחות המעוניינים בכך שפנסיית השאירים ופנסיית הנכות יהיו קרובות לפנסיית הזקנה בגיל הפרישה (67 לגברים ו- 64 נשים).

מסלול פרישה מוקדמת – פיצוי מופחת לפנסיית שאירים ונכות כשגיל הפרישה לגמלאות הוא שישים.

מסלול עתיר ביטוח נכות ושאירים – פיצוי מוגבר לפנסיית שאירים, המתאים עבור עמיתים המעוניינים לקבל במקרה של פטירה או אובדן כושר עבודה פנסיה גבוהה יותר, על חשבון פנסיית זקנה צנועה יותר.

מסלול עתיר חיסכון – חיסכון מוגבר לפנסיית זקנה, על חשבון פנסיה נמוכה יחסית במקרה של פטירה או נכות.

מסלול עתיר ביטוח נכות – פיצוי מוגבר לפנסיית נכות, המתאים במיוחד עבור מי שמעוניין לקבל פנסיית נכות גבוהה יחסית, על חשבון פנסיית השאירים.

מסלול עתיר ביטוח שארים – פיצוי מוגבר לפנסיית שאירים במקרה של פטירה, על חשבון פנסיית נכות קטנה יותר.

ראו גם:

הפניקס פנסיה וגמל

הלמן אלדובי קופות פנסיה וגמל

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו